گزارش مختصري از وقايع چند ماه اخير بلوك 1

۸ بازديد

با سلام خدمت همسايه هاي عزيز

در طول چند ماه اخير مسائلي در مورد مديريت مجتمع پيش آمد كه لازم شد توضيحاتي در اين مورد داده شود. البته دليل اينكه تا بحال از تريبون تابلو اعلانات و يا وبلاگ جهت اطلاع رساني استفاده نشده عدم ايجاد جو متشنج در مجتمع بوده است لكن به خاطر حركتهاي دور از انصاف و قضاوتهاي يكسويه برخي از عزيزان لازم دانستيم مطالبي چند را بيان كنيم.

آسانسور

  مديريت قبلي مجتمع سال قبل  با شركت صدراپيماي مهرگان براي سرويس و نگهداري دو دستگاه آسانسور قرارداد بسته اند و براي اين هزينه كرد از اعضا 150 هزار تومان دريافت كرده اند لكن به نصف اين مبلغ قرارداد بسته و نصف ديگر آن را به اعضا برنگردانده اندعلاوه بر آن قراردادي هم كه با نصف قيمت بسته اند در طي يك فقره چك بوده كه بعد از برگشت خوردن و پيگيري هاي شركت بعد از تقريبا يكسال در چند ماه اخير اقدام به پرداخت دستي كرده اند.

 


وقتي از ايشان چك ليست هاي بازديد ماهيانه درخواست مي شود هيچ مدركي دال بر انجام اين تعهد از طرف شركت ارائه نمي كنند. هر چند ادعا مي كنند چك ليست ها موجود است ولي با وجود پيگيري ها و درخواست هاي هيئت مديره از ايشان  و قول مساعد ايشان بر تسليم اين چك ليست ها عملا چيزي به دست ما نرسيده است.

  سال دوم نيز با  همين شركت قرارداد بسته اند و البته تا به حال هيچ مبلغي را به عنوان مبلغ قرارداد با شركت آسانسوري به آن شركت پرداخت نكرده اند و پيگيري هاي شركت و هيئت مديره مبني بر وصول اين مبلغ به نتيجه نرسيده است. چندين بار با مديريت قبلي قرار گذاشته ايم كه براي مسئله آسانسوري اقدام كنند تا ما هم به عنوان هيئت مديره از بلاتكليفي دربياييم ولي ايشان هيچ قدم مثبتي برنداشته اند.

 

ü     در نتيجه در جلسه هيئت مديره تصميم گيري شد شركتِ ديگري را جايگزين اين شركت براي خدمات دهي وبازرسي آسانسور كنيم ولي بعد از پيگيري ها و رفت و آمد به اتحاديه آسانسورمتوجه شديم اين كار نيازمند فسخ قرارداد قبلي است كه به خاطر عدم تسويه مديريت قبلي عملا فسخ امكان ندارد و در نتيجه اين راه نيز براي ما بسته شد.

 

ü     قطعي نزديك به دو ساعت آسانسور در روز دوشنبه مورخه 93/12/25 به خاطر همين موضوع بوده و توسط شركت آسانسوري انجام شد. اين كار به تبع عدم واريز به موقع انجام شده است. هيئت مديره جديد قراردادي با شركت قبلي ندارد و متن قرارداد نزد مدير قبلي است كه به هيئت مديره جديد نداده اند. لذا قطعي آسانسور كاملا متوجه مدير قبلي است و البته شركت آسانسوري قبل از قطع، در طول دو هفته چندين بار با مدير قبلي تماس گرفته و اخطار قطع داده اند كه هيچ حركتي از طرف ايشان انجام نشده و در نتيجه منجر به قطع برق آن شده است.

 

ü     هر چند در اين مورد هيئت مديره مورد آماج تهمت ها و سيل بي انصافي ها شد و بدون نگاه به حركات مثبت اين دو ماه كه هيچ كدام در عرض 15 ماه مديريت قبلي انجام نشده بود مورد بي مهري دوستان قرار گرفت.

 

ü     هر چند برخي از اعضا در اين دو ساعت قطعي آسانسور متحمل اذيت بالا رفتن از پله ها شدند ولي باعث شد برخي احساس مسئوليت كرده و تماس بگيرند و با هيئت مديره در اين مورد صحبت كنند . هيئت مديره مشتاق است هر انتقادي را كه به نيت اصلاح و نه تخريب و تهمت باشد بشنود و پاسخگو باشد و در صورت ارائه پيشنهاد، بعد از تصويب، آن را عملي كند.

 

ü      از دوستاني كه دغدغه كشف حقيقت دارند خواهش مي كنيم  يك طرفه قضاوت نكنند بلكه حرف هاي دو طرف را بشنوند و بعد كسي را متهم و بلكه مجرم كنند. « فبشر عباد الذين يستمعون القول فيتبعون احسنه » در برخي موارد قبل از تفهيم اتهام به هيئت مديره جرم آنها  اثبات شده و در برخي موارد مورد بي مهري هاي لفظي واقع شده ايم.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد