گزارش مختصري از وقايع چند ماه اخير بلوك 2

۷ بازديد

بيمه ساختمان

Ø     لازم به ذكر است در مورد بيمه ساختمان هم به اطلاع ساكنين عزيز برسانيم مديريت قبلي مبلغ 90 هزار تومان بابت بيمه يكساله آپارتمان براي بيمه سال 92 از اعضا گرفته است. و بلوك را بيمه كرده است ولي به دليل اين كه قسط دوم بيمه واريز نشده اعضا فقط 40 روز بيمه داشته اند ما بقي مبلغ (به واسطه يكي از ساكنين مجتمع به عنوان نماينده مديريت قبلي به همراه امضاي برخي از ساكنان)  از بيمه اخذ شده است تا به دست اعضا برسد ولي اين مبلغ هيچ موقع به دست اعضا نرسيده است. البته بماندكه امضاي برخي ساكنين مشاهده مي شود كه خود امضا نكرده اند و توسط فرد ديگري اين امضا انجام شده است؟!!! كه البته اين امر به عنوان جعل امضا در محاكم قضايي قابل پيگيري است.

 


   

بعد از پيگيري هاي برخي از اعضاي بلوك كه خواستار شفا سازي از طرف مديريت قبلي بودند ايشان در برج 9 سال 93 بلوك را بيمه كرده و قسط اول را از محل دريافتي هاي قبلي از اعضا پرداخت نمودند  ولي باز به خاطر عدم همكاري با هيئت مديره جديد مبني بر ارائه ليست اعضايي كه حق بيمه كامل خود را به ايشان پرداخت كرده اند و يا پرداخت نكرده اند، بعد از سررسيد دومين قسط بيمه و عدم پرداخت حق بيمه باعث شد براي دومين بار شاهد ابطال بيمه مجتمع باشيم.

 

     لازم به توضيح است هيچ كدام از قرار دادهاي بيمه اي كه ايشان منعقد كرده بودند ارزش حقوقي و پيگيري نداشت به خاطر اينكه از بندهايي كه شركت بيمه  را متعهد به پرداخت خسارت احتمالي مي كند اين است كه تمام شيرفلكه هاي مجتمع و كپسول هاي آتش نشاني و اعلام حريق ها در حالت استاندارد بوده و كار كنند اين در حالي است كه مجتمع بيش از يكسال شيرفلكه نداشته، كپسول ها خالي بوده و اعلام حريق هم كلا تعطيل تشريف داشته اند . در طول يك ماه كه از تشكيل هيئت مديره جديد مي گذرد شيرفلكه ها خريداري و نصب شد، كپسول هاي راهرو ها شارژ شد و پيگير اعلام حريق هستيم، با اينكه اين خرج ها بايد در مديريت قبلي و بر اساس هزينه هاي سربارقبلي اخذ شده از اعضا انجام مي شد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد