گزارش مختصري از وقايع چند ماه اخير بلوك 3

۴ بازديد

مبلغ ادعايي 615500 توماني از هر واحد؟!!!

ü     مديريت قبلي خواستار مبلغ 615500 تومان از هر واحد هستند در حالي كه اولا هيچ سند و مدرك و فاكتوري مبني بر مبلغ ادعايي خود در مورد هزينه كردها ارائه نمي دهند و صرفا به اعداد و ارقام بسنده كرده، كلي گويي مي كنند و  در جلسه مجمع عمومي مورخه  93/10/18 با اينكه همه اعضا بالاتفاق از مدير قبلي خواستند دفتر و اسناد خود را حاضر كند ايشان تن به اين كار نداده و اسناد و مدارك را ارائه نكردند. و البته متعهد شدند در عرض يك هفته با اعضا تماس گرفته و تمام توضيحات را به همراه مدارك به ايشان ارائه نمايند كه باز به تعهد خود عمل نكردند. و فقط به ارسال پيامك در جهت واريز مبلغ بدهكاري هر واحد بسنده كردند.



  ثانيا كدام عقل سليمي قبول مي كند همه واحدها موظف به پرداخت مبلغ 615500 تومان باشند در حالي كه برخي 15 ماه تمام در مجتمع بوده برخي 10 ماه برخي 5 ماه . آيا همه واحدها هر چند برخي در ماه هاي اخير ساكن شده باشند بايد تمام مبلغ را بدهند؟؟؟!!!!!

ü     ايشان در اظهارات خود عنوان مي كردند از واحدهاي خالي هيچ مبلغي دريافت نكرده اند در حالي كه بعد از بررسي ها و پرس و جو ها خلاف اين ثابت شد.

ü     در بررسي هايي كه انجام شد زماني كه مجمع عمومي با رأي بالا هيئت مديره را انتخاب كرد مدير قبلي به 4 تن از نگهبانان(آقايان داداشي، مرادي، خالق زاده و سليماني)،  2 تن نظافتچي( آقايان پورصفر و مهدوي )، به شركت آسانسوري صدراپيماي مهرگان، شركت بيمه معلم و به برخي اشخاص حقيقي مانند كارمند بيمه و برخي اعضاي بلوك در مورد مخارج بلوك بدهي داشته اند. و هنوز الان نيز اين موارد تسويه كامل نشده اند. و همين مطلب سرعت گير بزرگي براي هيئت مديره جديد شده و در برخي موارد مانند بيمه و قرارداد آسانسور باعث مشكل شده كه تا بحال نتوانسته ايم حل كنيم.

ü     ايشان مبلغ 156000 تومان براي هر واحد در مورد نظافت و مخارجي مانند خريد زنجير و يخچال نگهباني و شلنك و ... در نظر گرفته اند . در اينجا توجه به چند نكته ضروري است:

 

    1. مجتمع در بازه مديريتي ايشان نظافت درست و مستمري نداشته و ما شاهد پاكيزگي قابل قبولي براي مجتمعي كه اعضاي آن ماهيانه 50 هزار تومان به حساب مدير واريز مي كرده اند نبوديم  و در چند نوبت برخي از اعضا خود پاركينگ ها را تميز كرده اند.  

2.    برخي از وسايلي كه ايشان هزينه آن ها را در رديف 156000 تومان حساب مي كنند مانند يخچال مربوط به 3 بلوك مي باشد نه فقط بلوك ما لذا برخي از اين هزينه ها سرشكن مي شوند.

 

3.   در يك حساب سرانگشتي 156000 تومان ضرب در 36 واحد در مدت 15 ماه مديريت ايشان برابر است با چيزي حدود  56160000 ريال معادل پنج ميليون و ششصد و شانزده هزار تومان. اين در حالي است كه كل كاركرد يكي از نظافتچي ها (آقاي پورصفر) با احتساب ساعتي 6000 تومان  كمتر از 400000 تومان مي شود نظافتچي قبلي (مهدوي) هم در تماسي كه داشتيم ابراز مي كرد چك داده شده برگشت خورده و نتوانسته دريافتي داشته باشد.

 

4. ايشان بايد نسبت به مبلغ 56160000 ريال كه براي نظافت در نظر گرفته اند فاكتور و رسيد ارائه كنند كه تا به حال با وجود پيگيري هاي زياد و درخواست مستمر، موفق به اخذ آن نشده ايم.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد