گزارش مختصري از وقايع چند ماه اخير بلوك 4

۸ بازديد

مشكلات مديريت جديد

*    در طول 4 ماه پيگيري چندين بار از ايشان خواستيم جلسه مجمع عمومي را برگزار كرده و شفاف سازي كند كه با هر بهانه اي از اين مهم سر باز زدند. و جلسه اي كه اعضاي هيئت مديره آن را ترتيب داده بودند را لغو كرده و اطلاعيه ها را برداشتند و بر عليه هيئت مديره منتخب تاريخ 93/10/19  امضا جمع كرده و رأي مصوب را به زعم خود از درجه اعتبار ساقط كردند. همچنين ايشان از اعضا امضاهايي جمع كردند مبني بر اينكه همه اعضا مدارك را ديده اند و تمام مخارج را قبول دارند و شكايتي ندارند اين در حالي است كه برخي از اعضا بدون ديدن مدارك و بدون خواندن محتوا، برگه را امضا كرده اند. و ايشان در دادگاه بر همين چند امضا تكيه كرده و اصرار دارد اكثريت اعضا تمام مدارك را ديده و به آن اذعان دارند؛ در حالي كه خلاف اين قضيه ثابت شده است.

 

هر چند جلسه مجمع عمومي در تاريخ 93/11/18 برگزار شد لكن به خاطر اظهار نظر مديريت قبلي بر اينكه  از آذر به بعد هيچ كس واريزي نداشته لذا تصويب شد مديريت جديد فعاليت هاي خود را بر پرداختي هاي ساكنين از برج 9 تنظيم كند يعني از برج 9 به بعد اختصاص يابد به هيئت مديره جديد. بعدها تعداد قابل توجهي از همسايه ها عنوان كردند هزينه آذر و يا دو ماه آذر و دي را به حساب مدير قبلي واريز كرده اند  و اين موضوع باز ما را دچار بحران كرد چون الان خيلي از ساكنين برج آذر و دي را به ما نداده اند و به حساب مدير قبلي ريخته اند و متاسفانه پيگير مسئله هم نيستند.  هر چند برخي از ساكنين وظيفه شناس براي دومين بار پول آذر را به ما دادند و قرار شده خودشان مسئله را با مدير قبلي طي كنند.

 

*    براي اطلاع از افرادي كه هيچ واريزي نداشته اند و يا بدهكاري دارند مي توانيد به تابلو اعلانات مراجعه فرماييد. مديريت قبلي در اين 4 ماه پرداختي نداشته اند و بعد از اخطاريه قطع آب كه به خاطر احترام به همسايه هاي عزيز عملي نكرده ايم فقط يك چهارم شارژ خود را واريز كرده اند. 



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد