گزارش مختصري از وقايع چند ماه اخير بلوك 6

۳ بازديد

شكايت برخي از اعضا از مدير قبلي

بعد از درخواست هاي صميمانه و دوستانه مبني بر همكاري با اعضا متأسفانه مدير قبلي راضي به همكاري نشده و مدارك را تحويل ندادند و وعده هاي سر خرمن بلاي جان اعضا شد لذا بر آن شديم تا با طي مراحل قانوني به اين مسئله رسيدگي كنيم. اين در حالي است كه تقريبا نزديك به 4 ماه ما دوستانه پيگير بوديم و هيچ اقدام عملي(شكايت) انجام نداده بوديم.  

    نوبت اول: ارسال اظهارنامه

لازم به ذكر است ايشان به اظهار نامه اي كه به جهت ارائه مدارك و دفاتر و اسناد به دادگاه از طرف دادسرا برايشان فرستاده شد ترتيب اثر نداده و مدارك را تحويل ندادند .

نوبت دوم: شكايت با عنوان «خيانت در امانت»

 در نوبت دوم شكايتي تحت عنوان «خيانت در امانت» انجام شد تا بلكه ايشان از طرف دادگاه الزامي را متوجه خود ديده و مدارك را تحويل دهند.

  در اين ميان برخي از اعضا با تماس با شاكيان پرونده، واسطه شدند تا مدارك را تحويل گرفته به هيئت مديره بدهند كه ايشان از شكايت خود صرف نظر كنند ولي آن عده نيز نتوانستند مدير قبلي را قانع به تسليم مدارك كنند.

   نوبت سوم: احضار شاكي و متشاكي به پاسگاه

جلسه مشاوره در پاسگاه برگزار شد و ايشان باز از تحويل مدارك خودداري كردند. به تبع ما خواستار ادامه مراحل قانوني شديم.

نوبت چهارم: جلسه شوراي حل اختلاف

 بعد از طي مراحل دادرسي ، ايشان در شوراي حل اختلاف قم با امضاي خود متعهد شدند مدارك را تحويل شورا بدهند تا بررسي شود.

 نوبت پنجم: دومين جلسه شوراي حل اختلاف

روزي كه ايشان قرار بود مدارك را تحويل شوراي حل اختلاف بدهند در حالي كه ما كارهايمان را تعطيل كرده و به دادگاه رفته بوديم، بعد از 45 دقيقه معطلي، ايشان به شورا نيامدند تا مدارك را تحويل دهند. در نتيجه پرونده براي طي مراحل قانوني خود به دادستاني ارجاع شده است.

  نوبت ششم: دادستاني

مرحله بعدي رسيدگي به بعد از عيد موكول شده است.



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد